Penyertaan Di Buka Sekarang Untuk Semua

Penyertaan Di Buka Sekarang Untuk Semua
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Selamat Datang..

Sunday 15 November 2015

Apa yang Baharu di Wahh



Apa yang Baharu Di WAHH?

Bonus CPS akan dibayar kepada anda setiap hari bermula 17 November 2015. Kelayakan tertakluk kepada mereka yang telah membuat sekurang-kurangnya satu pendaftaran. Tempoh masa 30 hari untuk kelayakan CPS telah diTIADAKAN.

Sistem RELAOD WAHH BAHARU akan membolehkan ahli menjual relaod bagi 63 Syarikat telekomunikasi di Dunia. Antaranya ialah Malaysia, Indonesia, Thailand, India, Vietnam, Nepal, Bangladesh, Pakistan, China dan beberapa negara lain. Sistem akan berfungsi sepenuhnya pada 17 November 2015


WAHH Technology Sdn. Bhd. Telah mengeluarkan satu produk baru bernama MaGiCard yangmempunyai 3 fungsi utama iaitu manfaat kesihatan, Penjimatan Petrol & Diesel Kenderaan dan Jimat Elektrik. kad ini membolehkan ahli mendapat keuntungan sehingga 50%. Kad akan berada di pasaran pada 20 November 2015. Tempahan awal boleh di buat melalui web syarikat di www.wahh.co.uk

SUPER Bonanza Penajaan menawarkan 15 tempat untuk anda menangi. 1 unit Audi A4, 5 Unit Perodua Axia, 4 Unit Kawasaki ER6n dan RM25,000 untuk dimenangi sebagai hadiah saguhati. kami memberikan hampir RM600,000 hadiah untuk anda semua.

Kami juga akan menawarkan perkhidmatan Pengiklanan mudah alih untuk Perniagaan Mikro, Usahawan Restoran, SMI/SME. Sebagai Ahli anda layak menjadi ejen kami dan menjana pendapatan dari iklan yang dibuat oleh usahawan ini.

No comments:

Post a Comment